Vincze Zoyával készitett cikkem

2008.07.08. 20:46 | Kelly18 | 12 komment

Zoyával ismeretlenűl kezdtünk el msn-ezni,bár bemutatkoztam,látni még sohasem láttuk egymást.iwiwen keresztűl ismertem meg,bejelöltem,egy emo klubban akadtam rá.Először nem tünt fel semmi különös a részéről,aztán mikor üzenőfalon keresztűl írta,hogy lesz a Cool Tv-ben szereplése,felütötte az érdeklődésemet.Így hát,utánna néztem,hátha találok az adatlapján valami érdekeset.Találtam egy blog címet.Elolvastam az ott találtakat,és aztán rájöttem,hogy ki is ő.Aztán a Tv-s szereplését is néztem,bár bevallom nem végig...Felvettem msn-re,és így készítettem egy cikket.Kérdéseim megválaszolása közben közvetlen volt,minden kérdésemre meggondolt lényegretörő választ adott.

 

Most mit írsz?

emo költő Zoya:most verset irtam,de majd szeretnék egy  könyvet,ami szerintem hamarosan meg is lesz,csak még kellenek hozzá emberek gondolatai

Ritkán kaphat alkalmat egy ilyen fiatal személy könyvkiadásra.
emo költő Zoya:hát ja sajnos , hát remélem összejön

Szerintem több köteted is meg fog jelenni,de ha ilyesmiről írsz mint pl.most ez     az  emo könyv akkor rengeteg rajongót szerezhetsz,és több darab könyved is eladásra kerűl..

emo költő Zoya:az fix,de mondjuk én azért irok mert szeretek és érdekel

Azt gondoltam,hiszen a verseid mögött rengeteg érzelmi alap lapul.
emo költő Zoya:igen ez természetes

A szüleid hogyan viselik,hogy egy költő van a családban?
emo költő Zoya:hát szerintem attól nem vagyok más  igazából ugyanugy van mint máshol



Volt olyan könyv ami nagy hatást tett rád,esetleg többször is elolvastad?
emo költő Zoya:Ady Endre összes verse  kb: másfél éve mikor nagyon csalódott voltam, akkor volt olyan hogy úgy tudtam aludni hogy ott volt a párnám alatt,valahogy vigasztalt hogy fájdalommal teli is megéri küzdeni .


Tehát akkor Ady a kedvenc íród,vagy inkább mondjuk úgy egyik kedvenced.
emo költő Zoya:Nem,még vannak többen is a szivemhez akik közel állnak,példaképem inkább Radnóti Miklós aki végzete ellenére,mindig tudta újrakezdeni és nem adta fel,pedig tudta hogy rá a halál vár,s azért is a példaképem mert neki is egy múzsája volt a felesége ,nekem pedig a kedvesem.


A tévés szerepléseid közben soha nem voltál zavarban,vagy esetleg nem voltál kicsit ideges hogy hogyan fog sikerűlni?

emo költő Zoya:Hát szerintem soha nem volt olyan hogy nem lettem volna , mivel elég félénk tipus vagyok, társaságban,mindig ideges vagyok ,legszivesebben lehajtott fejjel állnék,és összekulcsul kézzel,emo  vagyok,és szerintem ez külsőre és mozdulataimból is látszik.


Soha nem vagdostad megad,nem éreztél készetést mondjuk öngyilkosságra?
emo költő Zoya:Soha nem vagdosom  magam meg sem probáltam soha,nem volt rá okom,ha gyenge is az ember sztem nem kell egyből a halálra gondolni,én nem vagyok ilyen,nem is képviselem vagyis nem is szeretném képviselni ezt az emo-knál,mert sajna ezért van az ha kimondjuk hogy  emo vagyok egyből a vagdosás jut az embereknek eszükbe.Én a túlérzékenységet képviselem,a szeretetett,a boldoságot,valójában azt szeretném hogy a fiatalok figyeljenek oda a kultúrára,hogy olvasás téren is kiemelkedő legyen hazánk.

Tehát akkor a köteteiddel úgymond készteted az emo-kat hogy olvassanak?
emo költő Zoya:Valójában nem erről lenne szó mivel fiatal olvasó köröm és idősebb korosztály is olvassa a műveimet,de szeretném egy kicsit a magyarságot jobb irányba terelni.

Melyik az az együttes ami nagy hatással van rád?

emo költő Zoya:Szeretem a zenét,mivel én is 10 éves korom óta a zenével élek,és több amatőr csapatban voltam már mint énekes és gitáros,azonban magyar együttes nem áll közel a szivemhez,inkább csak pár dalszövegük amit én is fontosnak tartok,inkább a külföldi együteseket halgatom,nem tagadom TH fan vagyok,de csak egészséges módon imádom a zenéjüket, a fiúk stilusát,főként Bill-nek,mert szerintem kicsit hasonlóak is vagyunk Bill-el,és imádom a dalszövegüket.

Akkor olyan együttes nincs ami közel áll hozzád,amit nagyon sokszor hallgatsz?
emo költő Zoya:lényegében nincs olyan, de Tokio Hotel-t azt mindig.

Mangákat szoktál nézni,vagy animet?

emo költő Zoya:Igen a Naruto az a kedvenceim közé tartozik.

Mióta van piercinged?
emo költő  Zoya:2008. február 11. azt hiszem,már nagyon rég készültem rá,már vagy 3 éve akartam pircinget de a szüleim nem engedték,és mivel most már külön élek tőlük és felnőtt vagyok úgy gondoltam megcsináltatom,a szüleim nem nagyon örültek neki,és teljes titokban csináltattam meg,nem kértem ki a véleményüket,anyukám meg is haragudott,de a családban mindenki rám,de mostmár ugy látszik elfogadták.

Külön a szülöktől az nagyon jó.
emo költő Zoya:igen külön lakom albérletbe  mert tanulok  még

Van munkád vagy ilyesmi mert úgy értem valamiből azért fizetned kell az albérletet és a könyved bevételét ..felajánlottad..
emo költő Zoya:Nincs munkám,szüleim finanszirozák a tanulmányomat és természetesen a lakás költségeket is,meg ami hozzá jár,szeretnék felajánlani és segiten társaimat  mert úgy gondolom ez köteleségem.




 










                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zoyával való cikkem ezzel végetért.Készítéseközben nagyon jól éreztem magam.Köszönöm Zoya ezt a csodálatos élményt.Hiszen belépést kaptam a gondolataidba.

A bejegyzés trackback címe:

https://2008marcius20csutortok.blog.hu/api/trackback/id/tr96559422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalderák Emese,Kinga 2008.07.08. 21:08:00

Nagyon tök yóóóóóóóóó......teciik...de télleg,tök jó...:D:D büxe vok rád Zoyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........:):):):) ;);)(K)(L)(K)(L)(K)(L)

Dolly;) 2008.07.08. 21:17:13

ez nagyon jó lett^^ a Tokio Hoteles tész teccik;) mivel én is szeretem:D de amúgy azz egész tök jóó:D
puszíí

Dolly;) 2008.07.08. 21:17:13

ez nagyon jó lett^^ a Tokio Hoteles tész teccik;) mivel én is szeretem:D de amúgy azz egész tök jóó:D
puszíí

Dolly;) 2008.07.08. 21:17:53

upsz .. 2x ment.. sorry. xD

Benyusz Csilla 2008.07.08. 21:19:15

Nagyon jó vagy Zoya!Nagyon büszke vagyok rád!:D:D Remélem tényleg összejön amit akarsz,mert te tényleg nem a pénzért vagy a népszerűségért csinálod,mint sokan mások a mai világban!Csak így tovább!:D:D:D

Mártíííkah 2008.07.08. 21:39:23

Nagyon.yoh.wagy.Zoya!Nadon.yoh.lett!:D

Christina 2008.07.08. 22:07:26

Törpöm, babám, örülök neked!! Csak így tovább!!

Vincze Zoya (emo költő) 2008.07.08. 22:17:50

Köszi a kommenteket. Nagyon örülök, hogy vagytok nekem és szerettek engem. Én is nagyon szeretlek benneteket. És örülök , hogy a barátaimnak nevezhetlek titeket. Köszönöm Kelly-nek a cikket. Sok pux mindenkinek.

Kelly18 2008.07.09. 12:08:54

Köszönöm mindenkinek,hogy elolvasta a cikket.Zoya köszönöm a lehetőséget.
üdv:Kelly

buttagyerek 2008.07.09. 22:38:18

Először is helló mindenkinek!
Én elolvastam a verseidet. Hát nekem ez a stílus nem annyira jön be....mondhatni, hogy újjat nem olvastam bennük...már pedig ha könyvet adsz ki, akkor érdemes olyan verseket írni amiről nem az irodalom órán tanultak jutnak eszembe.......

pufifánk 2008.07.09. 23:40:06

szijjasztok ^^

szerintem nagyon jol sikerült ez az oldal.Érdekes is volt meg minden szupi...csak igy tovább!!

Greg Mackintosh 2010.02.13. 18:55:35

hát én ismerem Orsit, sajnálom, hogy ez a Zoya név él a "köztudatban", már ahogy ezt lehet mondani itt :)... mindenesetre gratulálok neki, sok embert lebilincsel úgylátom a munkássága, bár kövezzetek meg ha akartok, de szerintem ez csak azért van, mert ő ezt az "emo-stílust" képviseli. Remélem legközelebb Vincze Orsolya néven fog kijönni a kötete, és kiforrottabb lesz, és remélem sokat fejlődött azóta :)
Címkék: énblog cikk vincze emo élmény zoya
süti beállítások módosítása