Gyűlölöm

2008.07.28. 22:12 | Kelly18 | 1 komment

Gyűlölöm a Napot mely hozzádérhet,
S az én kezem nem nyúlhat érted.
Gyűlölöm az érzést ami fojtogat,
Ereimben csak fájdalom tombolhat.
Gyűlölöm hogy így bántál én velem,
Megtört testtel hagytál itt engem.
Gyűlölöm hogy könnyeket ejtek érted,
S te figyelembe se veszed ezeket.
Gyűlölöm hogy még most is szeretlek,
Folyton miattad senyvedek.
Gyűlölöm hogy állandóan nevetsz,
Velem többet így nem viselkedhetsz.
Gyűlölöm hogy álmatlanul fekszem,
Miattad dobog még ártatlan szívem.
Gyűlölöm hogy már rám se nézel,
Csillogó szemem titokban téged figyel.
Gyűlölöm mikor más lánnyal látlak,
Én szavaim már sehol se vannak.
Gyűlölöm hogy nincs mellettem senki,
Jó lenne legalább egy valaki.
Gyűlölöm hogy félek megtenni,
Öröm lenne pedig neked is.
Gyűlölöm eme írott sorokat,
Úgyse hallod édes dalomat...

A bejegyzés trackback címe:

https://2008marcius20csutortok.blog.hu/api/trackback/id/tr39590045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlizee 2008.08.03. 20:24:44

jaj istenem, olvasom a blogod, és meghalok :( eddigis elég szarul voltam, de pl. ez a vers gyönyörű... vagyis, mert én is gyűlölöm... mondanám, hogy remélem jóra fordul a sorsod, de ne, mert akkor mit olvasgatnék én :) pedig szörnyű ez a blog, komoylan, jaj, szóval átérzem a fájdalmadat :(
Címkék: énblog vers személyes érzelem emberek szerelem saját gondolatok gondolatébresztő gyűlölet gondolataim következmény olvass érzelmeim állapotom
süti beállítások módosítása